Facilitair coördinator
We ZORGen samen
Bij AZ Glorieux werken we met ons hoofd, onze handen en ons hart voor patiënten, hun dierbaren en voor elkaar. Een veelzijdige job, een gezond werkritme, toffe collega’s, een boeiende werkplek met mooie groeikansen … en dat allemaal dicht bij huis. Hier ben je allesbehalve een nummer.
ZORG is een erkende ziekenhuisgroepering tussen AZ Sint-Elisabeth in Zottegem en AZ Glorieux in Ronse. We vormen één grote familie en maken deel uit van het overkoepelend E17-ziekenhuisnetwerk. Werkzekerheid en een mooie professionele toekomst verzekerd!
Kom jij ons team versterken?
Zo ziet je dag eruit
Als facilitair coördinator word je samen met je collega verantwoordelijk om de schoonmaakdienst en de logistieke dienst (distributie) in goede banen te leiden. Je bent een aanspreekpunt en spreekt je medewerkers aan. Hierbij word je ondersteund door de Manager Facilitaire diensten. Je takenpakket bestaat o.a. uit:
- Je stelt de werkverdeling en de personeelsplanning op en past de opgestelde planningen aan aan de behoeften van de dienst (vb. opdrachtwijziging, ziekte, verlof,..) om te voorzien in de continuïteit van de dienstverlening.
- Je bent verantwoordelijk voor het overbrengen van opdrachten, werkinstructies, documenten, richtlijnen en communicaties aan de medewerkers die aan je zijn toegewezen.
- Je stuurt en motiveert de medewerkers door het maken van duidelijke afspraken en het uitzetten van praktische regels.
- Je begeleidt de medewerkers, detecteert hun opleidingsbehoeften en informeert hen over evoluties binnen het vakdomein.
- Je stimuleert samenwerking en formuleert voorstellen om de werking te optimaliseren en een kwaliteitsvolle dienstverlening te waarborgen.
- Je voert jaarlijks de waarderingsgesprekken in samenspraak met jouw leidinggevende.
- Je bent medeverantwoordelijk voor de selectie van nieuwe medewerkers.
- Je geeft het goede voorbeeld betreffende het respecteren van arbeidsreglement, pauzetijden, positieve communicatie en werklust. Met jouw enthousiasme weet je de medewerkers te motiveren.
- Je bent medeverantwoordelijk voor een professionele en aangename teamsfeer.
Wie ben jij?
- Je hebt een bachelor diploma en/of ervaring met leiding geven/coördineren
- Ervaring in de schoonmaak- of distributiesector is niet vereist
- Je bent een echte people manager en je krijgt energie van het maken en bijsturen van planningen
- Je geeft blijk van maturiteit, zelfstandigheid en je bent stressbestendig
- Je bent een problem solver, een teamplayer en empathisch ingesteld
- Je bent gedreven, flexibel en communicatief
- Je kunt met verschillende doelgroepen op een duidelijke en effectieve manier communiceren
- Je bent bereid opleidingen te volgen
- Je kunt overweg met de basis pc-toepassingen
- Je bent Nederlandstalig en hebt kennis van het Frans
Ons aanbod voor jou
- Voltijds of deeltijds contract van onbepaalde duur
- Startdatum: in overleg
- Correct salarispakket volgens de officiële ziekenhuisbarema’s. Overname van anciënniteit is mogelijk.
- Degelijk personeelsstatuut met uitgebreide extralegale voordelen: hospitalisatieverzekering, personeelstarief in het restaurant, gratis parking, tussenkomst in vervoersonkosten, fiets- en/of stapvergoeding, Benefits at Work (kortingen in pretparken, winkels …). Daarnaast geniet je ook van bijkomende verlofdagen.
- Een boeiende werkplek met ruimte voor autonomie
- Jouw welzijn, work-lifebalance en ontplooiing zijn belangrijk voor ons. Zo kan je o.a. gratis zwemmen in Ronse en Zottegem, alsook deelnemen aan workshops en lezingen.
- We ondersteunen duurzame mobiliteit met ons fietsleasingprogramma
- Een job vlakbij in een filevrije regio
Vragen?
Voor inhoudelijke vragen kan je terecht bij Mr. Johan De Smet, Manager Facilitaire diensten (055 23 65 88). Om te solliciteren, klik op Solliciteer hier.
Contactpersoon
Vacature delen
Deel deze vacature via een via de social media
of via mail door op het betrokken icoon te klikken