Logistiek Medewerker
We ZORGen samen
Bij AZ Glorieux werken we met ons hoofd, onze handen en ons hart voor patiënten, hun dierbaren en voor elkaar. Een veelzijdige job, een gezond werkritme, toffe collega’s, een boeiende werkplek met mooie groeikansen … en dat allemaal dicht bij huis. Hier ben je allesbehalve een nummer.
ZORG is een erkende ziekenhuisgroepering tussen AZ Sint-Elisabeth in Zottegem en AZ Glorieux in Ronse. We vormen één grote familie en maken deel uit van het overkoepelend E17-ziekenhuisnetwerk. Werkzekerheid en een mooie professionele toekomst verzekerd!
Ter versterking van de logistieke afdeling zoeken we een nieuwe collega.
Zo ziet je dag eruit
Als logistiek medewerker werk je mee op verschillende afdelingen. Het betreft vooral logistiek ondersteunende taken. Je ondersteunt de indirecte zorgverlening aan de patiënt. Jouw takenpakket is zeer divers:
- Je verzekert een klantvriendelijke service aan de interne afdelingen
- Je werkt mee aan een correct stockbeheer en zorgt voor een bedeling van het materiaal op de daarvoor voorziene locaties bv. eetkarren aan- en afleveren, linnenverdeling, leeggoed,...
- Op regelmatige basis bied je ondersteuning in het magazijn
- Je staat in om de patiëntenkamer klaar te zetten voor de volgende opname
- Je springt bij voor dringende logistieke interventies
- Je werkt jouw administratie af in het logboek
- Je werkt mee volgens de hygiëneregels en procedures van az Glorieux
- Als medewerker binnen az Glorieux, werk je mee aan een vriendelijk contact met patiënten, bezoekers en collega's en je draagt je steentje bij aan de optimalisatie van de diensten.
Wie ben jij?
- Je hebt bij voorkeur een diploma als logistiek assistent, maar we staan ook open voor andere relevante ervaring.
- Je spreekt, leest en schrijft vlot Nederlands. Daarnaast bezit je basiskennis van het Frans.
- Je bent flexibel en kunt je aanpassen aan wisselende werkuren (7u-15u, 11u-19u).
- Je hebt een assertieve, energieke houding en vindt het fijn om in een dynamische omgeving te werken.
- Je werkt netjes, bent servicegericht, klantvriendelijk en hebt een flexibele instelling.
Ons aanbod voor jou
- Je komt terecht bij de grootste werkgever van Ronse met een familiaal karakter
- We bieden een voltijds (100%) contract bepaalde duur van 3 maand, optie.
- Een stimulerende werkomgeving waarin menselijke contacten en professionaliteit voorop staan
-
- Correct salarispakket volgens de officiële ziekenhuisbarema’s. Overname van anciënniteit is mogelijk.
- Een degelijk personeelsstatuut met extralegale voordelen: voordelige hospitalisatieverzekering, 25 verlofdagen, tussenkomst in vervoersonkosten, fiets- en/of stapvergoeding, maaltijden aan voordelige prijs voor personeelsleden, bedrijfskortingen in diverse winkels en evenementen
- Je kan mee het verschil maken in een boeiende werkomgeving.
- Jouw welzijn, work-lifebalance en ontplooiing zijn belangrijk voor ons. Zo kan je o.a. gratis zwemmen in Ronse en Zottegem, alsook deelnemen aan workshops en lezingen.
- We ondersteunen duurzame mobiliteit met ons fietsleasingprogramma.
- Een job vlakbij in een filevrije regio.
Vragen?
Voor inhoudelijke vragen kan u terecht bij Dhr. Johan De Smet, Manager Facilitaire diensten (055 23 65 88). Om te solliciteren, klik je op Solliciteer hier.
Contactpersoon
Vacature delen
Deel deze vacature via een via de social media
of via mail door op het betrokken icoon te klikken